Добре дошли в моето малко и скромно кулинарно царство. Тук можете да намерите и колекцията ми от гоблени - моето второ хоби след кулинарията

четвъртък, 2 юли 2015 г.

Пилешко руло "Пролет" със сос "Бристол"


      Нямам представа защо рулото се казва "Пролет",но ви уверявам, че е перфектно и за летните жеги с чаша студена бира. Рецептата я открих преди време във вестника на Кауфланд и ми се стори интересна. Единствено бях малко скептична към чесъна в рецептата, защото не съм му особен фен. Само че се изненадах приятно от съчетанието и ми хареса. Сосът към рулото е много приятен и е страхотно допълнение. Можете да направите и канапе от ориз и зеленчуци както е в рецептата от вестника. Ние предпочитаме с любима салата.

Необходими продукти за 1 руло: 


  • 200 гр. пилешко филе /пеперуда/
  • 100 гр. пресни картофи
  • 1-2 скилидки чесън
  • 3-4 стръка копър
  • сол и черен пипер на вкус
  • брашно за паниране / аз използвах галета и 1 яйце/
  • олио за пържене


За соса "Бристол":

  • 75 гр майонеза
  • 1-2 с.л. кисело мляко
  • 10 г лук / пропуснах го/
  • 1/2 сварено яйце / може 1 цяло/
  • сол и черен пипер на вкус
  • дижонска горчица
  • кетчуп


Начин на приготвяне:

                 Пилешкото филе се начуква много леко и внимателно и се овкусява със сол и черен пипер.




             Картофите са сваряват и се пасират или настъргват на ренде. Смесват се със ситно нарязания копър,пресования чесън, сол и черен пипер на вкус. Пюрето се разстила върху пилешкото филе, завива се на руло.






     
             Панира се в брашно или както аз предпочетох в яйце и галета, за да стане по- хрупкаво. Пържи се в горещо олио от всички страни до златисто и готовност на месото. Не пържете на много силен огън, за да не ви остане в средата сурово месо.




              Майонезата се смесва със  ситно нарязания или настърган лук. Аз , както споменах по-горе, пропуснах лука. Яйцето можете да нарежете на ситно или да настържете на едро ренде. Смесете трите съставки и овкусете готовия сос със сол и черен пипер на вкус. Накрая добавете 1-2 с.л. кисело мляко до получаване на желаната гъстота на соса.
             Сервирайте ,ако желаете, с канапе от ориз и зеленчуци. Отгоре подредете нарязаното пилешко руло и се залива със сос. Сосът може да се поднесе и отделно в сосиера.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...